Συχνές ερωτήσεις

Παραγγελίες
  • Με ποιους τρόπους μπορώ να παραγγείλω ένα προϊόν σας;

    Μπορείς να παραγγελείς το προϊόν / τα προϊόντα που θα ήθελες, με έναν από τους παρακάτω τρόπους: 

    • Τηλεφωνικά στο 218 218 2538  Δευ-Παρ 9πμ - 5μμ

    • Οnline μέσω του www.newbalance.gr.

  • Που βρίσκεται το κατάστημά σας ;


     

    NB Store - The Mall Athens
    Ανδρέα Παπανδρέου 35 Μαρούσι
    Εντός εμπορικού κέντρου "The Mall Athens" 1ος όροφος
    Τηλέφωνο: 210-6300177
    Δε-Πα: 10:00 - 21:00
    Σα: 9:00 - 20:00

     

    NB Store - Γλυφάδα
    Δημάρχου Αγγέλου Μεταξά 25 Γλυφάδα
    Τηλέφωνο: 210-8980241
    Δε-Πα: 10:00 - 21:00
    Σα: 10:00 - 20:00

     

    NB Store - Θεσσαλονίκη
    Μητροπόλεως 52 Θεσσαλονίκη
    Τηλέφωνο: 2310-286619
    Δε-Τε-Σα: 10:00 - 18:00
    Τρ-Πε-Πα: 10:00 - 21:00

     

    NB Store - Λεμεσός 
    Αρχιεπισκόπου Μακαρίου Γ' 202 Λεμεσός - Κύπρος
    Τηλέφωνο: 00357-25363136
    Δε-Τρ-Πε-Πα: 9:30 - 19:30
    Τε: 9:00 - 15:00 
    Σα: 9:00 - 19:00 

     

    NB Corner - Notos
    Σταδίου & Αιόλου Αθήνα
    Εντός πολυκαταστήματος Notos 4ος όροφος
    Τηλέφωνο: 210-3311894
    Δε-Τε-Σα: 11:00 - 16:00
    Τρ-Πε-Πα: 11:00 - 20:00 


     

    NB Outlet Store - McArthurGlen Athens
    Οικοδομικό τετράγωνο Γιαλού, Σπάτα
    Τηλέφωνο: 210-6638241
    Δε-Πα: 10:00 - 21:00
    Σα: 10:00 - 20:00 


    NB Outlet Store - Ν. Φαλήρου
    Πειραιώς 76 Ν. Φάληρο
    Εντός εμπορικού κέντρου Factory Outlet - Πειραιώς 

    Τηλέφωνο: 210-4834203

    Δε-Πα: 10:00 - 21:00
    Σα: 10:00 - 20:00 


    NB Outlet Store - Παιανίας
    Εμπορικό πάρκο αεροδρομίου, Παιανία 
    Εντός εμπορικού κέντρου Factory Outlet - Αεροδρομίου
    Τηλέφωνο: 210-3541221

    Δε-Πα: 10:00 - 21:00
    Σα: 10:00 - 20:00 


    NB Outlet Store - Θεσσαλονίκης 
    Λεωφόρος Γεωργικής Σχολής 43, Πυλαία Θεσσαλονίκης 
    Εντός εμπορικού κέντρου Mega Outlet
    Τηλέφωνο: 2310-471780

    Δε-Πα: 10:00 - 21:00
    Σα: 9:00 - 20:00 

  • Χρειάζεται να κάνω "εγγραφή" για να πραγματοποιήσω μια παραγγελία;

    Τόσο μέσα από το  newbalance.gr  όσο και τηλεφωνικά στο 218 218 2538 μπορείς να πραγματοποιήσεις την παραγγελία που θα ήθελες, χωρίς να χρειάζεται να έχεις κάνει εγγραφή με το e-mail σου. 
  • Ποιοι είναι οι τρόποι πληρωμής;

    Η πληρωμή μπορεί να γίνει:
    • Με αντικαταβολή (πληρωμή κατά την παραλαβή της παραγγελίας)
    • Με χρεωστική/πιστωτική κάρτα
    • Με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό. 
    • Μέσω PayPal

    Μπορείς να δεις αναλυτικά όλους τους τρόπους πληρωμής εδώ

  • Πώς μπορώ να ακυρώσω την παραγγελία μου;

    Μπορείς να ακυρώσεις την παραγγελία σου, επικοινωνώντας με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών
    Τηλεφωνικά στο 218 218 2538 Δευ-Παρ 9πμ - 5μμ
  • Υπάρχουν έξοδα αποστολής;

    Μέσω του newbalance.gr πραγματοποιούνται παραγγελίες σε Ελλάδα και Κύπρο δωρεάν, για αγορές άνω των 49€.

    Το κόστος των μεταφορικών εξόδων για αγορές μικρότερες των 49€ ανέρχεται στα: 
    +5€ για την Ελλάδα  ή  +8€ για την Κύπρο. 

    Οι αποστολές και οι παραδόσεις των προϊόντων πραγματοποιούνται με τη Γενική Ταχυδρομική, εντός 3 εργάσιμων ημερών για αποστολές εντός Ελλάδος και έως 10 ημέρες για αποστολές στην Κύπρο. 

  • Μπορώ να παραγγείλω από εσάς, ένα σχέδιο που είδα στο εξωτερικό;

    Μπορείς να ενημερώνεσαι για όλα τα διάθεσιμα σχέδια και χρώματα της κάθε σεζόν, από τo e-shop μας, www.newbalance.gr

    Δυστυχώς, κωδικοί που δεν αναμένεται να προστεθούν στη συλλογή μας ή δεν βρίσκονται ήδη αναρτημένοι και διαθέσιμοι στο e-shop, δεν μπορούν να παραγγελθούν μεμονωμένα. 

Αποστολές και παραδόσεις
  • Ποιοι είναι οι τρόποι αποστολής των προϊόντων;

    Οι αποστολές προϊόντων πραγματοποιούνται μέσω της Γενικής Ταχυδρομικής και παραδίδονται εντός 3 εργάσιμων ημερών για την Ελλάδα και έως 10 για την Κύπρο. 

  • Σε πόσες ημέρες θα έχω την παραγγελία μου;

    Όλα τα δέματα παραδίδονται στη Γενική Ταχυδρομική την αμέσως επόμενη εργάσιμη, από την ημερομηνία που καταχωρήθηκε η παραγγελία.

    Η παράδοσή τους, ολοκληρώνεται εντός 3 εργάσιμων ημερών για την Ελλάδα και έως 10 ημερών για την Κύπρο.

  • Τι ώρες πραγματοποιούνται οι παραδόσεις;

    Οι παραδόσεις των δεμάτων από τη Γενική Ταχυδρομική πραγματοποιούνται έως και τις 5:00μμ 

  • Έγινε λάθος στην παραγγελία μου. Τι μπορώ να κάνω;

    Μην ανησυχείς εάν παρατήρησες κάποιο λάθος στην παραγγελία σου.

    Το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών, βρίσκεται στη διάθεσή σου.

    Εσύ δεν έχεις παρά να επικοινωνήσεις μαζί μας στο  218 218 2538  Δε-Πα:  9:00πμ-5:00μμ   και να μας ενημερώσεις για το λάθος, ώστε να αποκατασταθεί άμεσα. 

Επιστροφές και πιστώσεις
  • Υπάρχει η δυνατότητα επιστροφής κάποιου προϊόντος ;

    Μπορείς να επιστρέψεις το προϊόν που έλαβες είτε μέσω Courier  Γενικής Ταχυδρομικής εντελώς δωρεάν*, είτε πηγαίνοντάς το σε κάποιο κατάστημα   New Balance** 

    Οι αλλαγές προϊόντων πραγματοποιούνται πάντα στις τρέχουσες τιμές. 

    *Εάν επιθυμείς να χρησιμοποιήσεις άλλη μεταφορική εταιρία, το κόστος της επιστροφής επιβαρύνει εσένα 

    **προϊόντα Outlet μπορούν να επιστραφούν μόνο σε καταστήματα Outlet. 

  • Μπορώ να κάνω αλλαγή προϊόντος που έλαβα, σε κατάστημα New Balance;

    Με τη σχετική απόδειξη συναλλαγής, μπορείς να αλλάξεις το προϊόν που έλαβες από το newbalance.gr σε οποιοδήποτε κατάστημα New Balance. 

    *προϊόντα Outlet μπορούν να επιστραφούν μόνο σε καταστήματα Outlet. 

  • Πώς πραγματοποιείται η επιστροφή χρημάτων;

    Εάν για οποιονδήποτε λόγο δεν είσαι ικανοποιημένος από το προϊόν που αγόρασες από το newbalance.gr μπορείς να λάβεις πίσω, το ποσό της αγοράς. 

    Για την ολοκλήρωση αυτής της διαδικασίας, θα πρέπει πρώτα να συμπληρώσεις τη φόρμα επιστροφής προϊόντων (Έντυπο αλλαγής - υπαναχώρησης). Η επιστροφή των χρημάτων γίνεται με τον ίδιο τρόπο με τον οποίο πραγματοποιήθηκε η αγορά. 

    Στην περίπτωση που η αγορά έγινε μέσω Αντικαταβολής, μην ξεχάσεις να συμπληρώσεις τα στοιχεία του τραπεζικού σου λογαριασμού στο Έντυπο υπαναχώρησης

    Έπειτα, επικοινώνησε με τη Γενική Ταχυδρομική της περιοχής σου ή επισκέψου το πλησιέστερο υποκατάστημα για να παραδώσεις το πακέτο και να επιστραφεί στη διεύθυνση:

    23ο ΧΛΜ Ε.Ο. Αθηνών - Λαμίας, Κρυονέρι Αττικής τκ 14568

    *Εάν επιιθυμείς να χρησιμοποιήσεις άλλη μεταφορική εταιρεία, το κόστος της επιστροφής επιβαρύνει εσένα. 

    Μόλις παραλάβουμε το δέμα σου, η επιστροφή χρημάτων θα προχωρήσει εντός 3 εργάσιμων ημερών.  

  • Μέχρι πόσες ημέρες έχω περιθώριο για να κάνω αλλαγή σε ένα προϊόν;

    Μπορείς να αλλάξεις το προϊόν ή τα προϊόντα που έλαβες, εντός 15 εργάσιμων ημερών